Sign In | Manage Account | Gmail

Untuk Yang Berani Saja

December 08, 2008 ·

Agak lawak dan agak mengujakan tin entri kali nih, adakah anda bersifat jahat+nakal sikit-sikit??if tidak jangan la korang nak baca entri nih.

Hehehehe, gurau saja. Tin seorang yang agak nakal sikit, kot. Emmm, tapi hobi tin memang suka pekena dan pedajal member-member ala-ala jahat gitu.

Kali nih tin nak korang semua join tin nakal bersama-sama dengan tin, adakah korang berani????????Tin nak korang bermain dan mereka cipta virus sendiri untuk mempedajalkan PC/Laptop orang lain. nak???

Korang jangan takut akan kejahatan virus nih, virus nih memang akan mengacau dan memporak peranda program dalam PC/laptop tuh tapi tak menghilangkan apa-apa pun program. Tin akan memberi jalan penyelesaian jika ada yang meminta cara membuang virus ini. Tin syorkan korang mencuba virus nih kat cc.

Virus nih takkan dapat dikesan oleh mana-mana AV di dunia nih, dan korang jangan la nak format PC/Laptop yang kena virus nih k. Minta kat tin bila betul-betul serius. Hehehehehehe..

Virus nih akan lebih power ranger jika korang "yes" untuk semua soalan, hehehehe.
Apapun masalah timbul adalah tanggungjawab korang semua ok??korang nak virus nih???
If nak korang ambil gambal dibawah dan tukarkan .jpg kepada .rar pastu korang extract dan korang click la Virus Creator tersebut ok.


Photobucket



3 komen:

Dhada said...
December 8, 2008 at 10:08 PM  

Manyak btul idea nk knakn owg ehh ;0

tin kosong said...
December 8, 2008 at 10:21 PM  

tapi nih virus betol..tapi virus nih virus yg sihat..hehehe..tapi klu tak beran jgn cuba tau..virus nih yg wat sendiri..huhuhuhu..

Anonymous said...
December 9, 2008 at 1:07 AM  

jahat gile.
ahahahaha

Followers

Feed Burner

Sila click komputer berlari yer

atau masukkan emel korang untuk software dan trik menarik:

Delivered by FeedBurner