Sign In | Manage Account | Gmail

Tukar IP Dengan Cepat

December 02, 2008 ·

ini adalah versi basic yg tin wat, nak versi pro korang jgn lupa download di bawah

Ok, Emm..Err..Ish!!!tin tak tau nak gtau cmna sebenarnya. Ok lah, permasalahan bila kita nih mendownload dari rapidshare atau megauplaod tak lebih dari 1000MB.

Kat sini la masalah kita bila kita menjadi free user, jadi kat sini tin nak tunjuk trick dan sedikit pengetahuan hack utk tin share kan ngn korang semua.

Trick nih gak menolong kita mendapatkan IP yg baru yg dapat gak membantu kita mendapat bekalan internet pada tahap yg memuaskan. Setiap kali bekalan internet kita low boleh la ikut trick nih.

Yg memakai broadband la yg selalu bermasaalah dengan hal IP. IP susah nak bertukar dan ini la masanya. Korang leh menjelajah jauh dan selamat ngn menatang kita share nih.

Trick nih salah satu hack yg biasa ja dan open source, so korang jgn takut k. Jom kita belajar cmna menukarkan IP kita dengan secepat mugkin tanpa restart laptop or cpu kita.

Setiap kali korang nak nak mendapatkan IP baru dan ingin mendownload dari rapidshare dan megaupload berkali-kali korang terus ja click kat file tersebut. Senang sangat kan nak jimat masa kita???

Download versi pro

Tin membuat kedua-dua versi.
Tak paham sila tanya tin cuba menjawab........

4 komen:

Anonymous said...
December 2, 2008 at 9:37 PM  

tin, apsal antivirus ESET NOD32 aku detect pro version tu as trojan??

tin kosong said...
December 2, 2008 at 11:09 PM  

emm...tin tak tau la sanat..applications nih tin wat sendiri..bla tin guna boleh saja..kemungkinan file hack akan dikesan sebagai trojan..tp takda apa effect pun..

Anonymous said...
December 3, 2008 at 11:53 AM  

memang takde effect pun tapi file tu takleh launch sebab kena block ngan antivirus

anyway, TQ

tin kosong said...
December 3, 2008 at 3:56 PM  

takleh launsh??emmm..if cmtu stingray jgn pakai .exe yg tin wat tu..stingray copy pase nih masukkan dalam notepad dan tukarkan file nih dalam .bat ok...pastu setiap kali nak guna click file .bat nih k..

echo ipconfig /flushdns
ipconfig /flushdns
echo ipconfig /release
ipconfig /release
echo ipconfig /renew
ipconfig /renew

Followers

Feed Burner

Sila click komputer berlari yer

atau masukkan emel korang untuk software dan trik menarik:

Delivered by FeedBurner