Sign In | Manage Account | Gmail

speaking notepad

November 21, 2008 ·



Notepad nih spesel skit, bleh bercakap. Korang boleh menggunakan beberapa suara yg diberikan notepad nih. Bagi orang yg pemalas yg nak baca karangan omputeh korang lh copy paste kat notepad nih dan biarkan dia bercerita kat korang..

Kegunaan dia sama ja macam yg notepad yg lain. Notepad nih kita leh settingkan kelajuan bercakap dia, ish!!mmg sangat sesuai pada yg pembaca yg malas macam tin nih, hehehehe..

Hanya bercakap dalam b.i jer, yg lain lintang pukang la bahasa dia. Nk mncuba notepad nih???meh Download..

8 komen:

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...
November 21, 2008 at 1:39 AM  

ish tin ni...
ada je hapdatenya...
ni yg wat haku jeles nih....
anyway...thanks ye utk notepad yg terer bercakap ni...
rajin dak tin nih hapdate...

tin kosong said...
November 21, 2008 at 1:55 AM  

hapdet time malam ja...huhuhu..time nih kurang bz ckit..sambil leh wat keja..

A j u E said...
November 21, 2008 at 12:59 PM  

tu arrhh.ini budak sangat rajin menghapdet.
terima kasih tuk sume info yang bermanfaat ni

yasha said...
November 22, 2008 at 12:58 PM  

huhuhu! dia cakap bi je ke?? ade yang leh cakap melayu tak???
tak pown ade yang leh translit ke bm?? carik weyh!! hahhahha.. ko pakar kan! =p

Anonymous said...
February 13, 2010 at 11:26 AM  

Ich meine, dass Sie den Fehler zulassen. Es ich kann beweisen. Schreiben Sie mir in PM, wir werden reden. viagra rezeptfrei schweiz levitra preiswert [url=http//t7-isis.org]cialis rezeptfrei[/url]

Anonymous said...
March 6, 2010 at 1:11 AM  

Doubly it is understood as that

Anonymous said...
March 13, 2010 at 9:19 PM  

Here there can not be a mistake?

Anonymous said...
November 21, 2010 at 1:21 PM  

Hi all. How are you?

Followers

Feed Burner

Sila click komputer berlari yer

atau masukkan emel korang untuk software dan trik menarik:

Delivered by FeedBurner