Sign In | Manage Account | Gmail

tilik masa depan anda di sini

October 07, 2008 ·
jom tilik masa depan korang dengan tarikh lahir dan nama korang(hnya gurauan jgn amik seriuz)

*kekadang result yg dpt tak munasabah


ok jom mulakan..



pilih bulan korang dilahirkan:


January: aku keluar dengan
February: aku berjenaka mengenai
March: aku kegembiraan kerana
April: aku diculik oleh
May: aku menampar
June: aku mencuri
July: aku mempunyai
August: aku berkahwin dengan
September: aku dipukul
October: aku berpakaian seperti
November: aku berdating dengan
December: aku makan bersama

pilih haribulan korang dilahirkan:

1: diri sendiri
2: penduduk tempatan
3: sekor monyet
4: kwn baik aku
5: sekor gajah
6: mak Limah sebelah rumah
7: rmbut kerinting
8: sebuah kerusi
9: sekor kucing
10: sekor tikus
11: pakcik Karim
12: sekor gorila
13: sekor babun
14: SpongeBob SquarePants
15: pokemon
16: nasi basi
17: Bush
18: ayam pencen
19: mamak hensem
20: sekor ikan lumba²
21: Doraemon
22: digimon
23: power ranger
24: kamen rider
25: kelasi kapal
26: Jack Nicholson
27: Perdana Menteri US
28: timun basi
29: ikan paus
30: perempuan cantik
31: lelaki ncem

dan akhir sekali pilih huruf nama korang :

A: untuk menyelamatkan masa depan
B: kerana aku benci dia
C: kerana aku suka sgt²
D: untuk suka²
E: kerana aku bercinta sesama jenis
F: kerana aku begitu tampan/lawa
G: untuk menjadi raja/pemaisuri
H: dan ia sungguh pelik
I: untuk menjadi popular
J: kerana ia lawak
K: aku tiada alasan
L: dan dimarahi mak aku
M: untuk menjadi hero/heroin
N: kerana aku suka macam ni
O: kerana aku syg hidop ini
P: dan mmbuat aku melompat kegembiraan
Q: dan is busuk
R: kerana tepaksa
S: utk menjadi moderator
T: dan mak aku suruh aku berhenti berbuat demikian
U: kerana aku sorang yg gila²
V: dan mnyertai pengakap skolah
W: kerana aku takda kawan
X: kerana aku busuk
Y: dan aku digelar sawan
Z: kerana aku takda pa² nak dibuat

aku tak puas ati..keputusan masa depan aku dari tarikh lahir nih
August,08,L
so jadilah ayt dibawah
"aku berkahwin dengan sebuah kerusi dan dimarahi mak aku"
gila kot!!!!!!!! korang lak cmna?????meh la cuba..then ketok tin aku k..

32 komen:

cikorkid said...
October 7, 2008 at 1:21 AM  

haha...gila lah..kawen dgn kerusi.cun ker weyh??

ak lak dpt AKU DIPUKUL
SEEKOR GAJAH
KERANA AKU SUKA MACAM NIE...

bolih mati ak gini..kui3

RieNa.YuMi said...
October 7, 2008 at 1:43 AM  

yumi nyer lak....

aku mencuri timun basi untuk menjadi hero/heroin

kekekke...lawak olkes...

Kelapa Nyor said...
October 7, 2008 at 1:52 AM  

ni nyor punye lak>> "AKU BERDATING DGN SEEKOR IKAN LUMBE2 KERANA AKU SUKA MACAM NI" hmm mcm best je... leh selam2 eh.. wakakaka

amsama said...
October 7, 2008 at 1:52 AM  

aduhh ! lawak duhhh !
aku punya

July,25,A

"aku mempunyai kelasi kapal untuk menyelamatkan masa depan"

mcm dlm cite One Piece la pula

ubey said...
October 7, 2008 at 2:18 AM  

aku berdating dengan ayam oencen untk jadi moderator. hahaha. ape cer beb aym pencen. xde generasi la

top0 said...
October 7, 2008 at 2:30 AM  

aku keluar dengan rambut kerinting kerana aku suka macam ni..

atau nama lain aku..

aku keluar dengan rambut kerinting dan mak aku suruh aku berhenti berbuat demikian...

adeh.. aku suka si rambut kerinting tp mak aku tak restu la plak... ahahahah

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...
October 7, 2008 at 2:52 AM  

akak plak...

aku kegembiraan kerana rambut kerinting kerana aku suka macam ni...

bila masa plak rambut akak kerinting..teringin gak masa kecik dulu mak kerintingkan tapi bila tau dosa tak buat lagi dah...

~Cinta Milo Ais~ said...
October 7, 2008 at 3:36 AM  

saya punyer..aku berjenaka mengenai mamat hensem kerana aku suka macam ni...okey la tu nasib baik mamat hensem muahahaa

Along Arman said...
October 7, 2008 at 8:31 AM  

aku keluar dengan sekor kucing dan ia sungguh pelik

hahaha... apa kes nak kuar ngankucing.. kucing kat umah pun byk..

cikyuyu said...
October 7, 2008 at 8:37 AM  

ak nk try gaks. tap mcm gle bngng jer yg aku nihhh..

DEC 14 Y ;aku makan bersama SpongeBob SquarePants dan aku digelar sawan (y = yuyu )

DEC 14 S :aku makan bersama SpongeBob SquarDEC ePants utk menjadi moderator ( s= SUE )

mcm bngng jer kalo wat name y tuh.. jadik sawan! hahhaha bek wat nme S jdk moderator.. kuang3..

ape2 pun.. mmg sawan!!

yonna bebot =) said...
October 7, 2008 at 9:23 AM  

AKU MENAMPAR PEREMPUAN CANTIK KERANA AKU TAKDA KAWAN.

what the hell???
hahahha..

aku mempunyai sangat ramai kawan!

hahahhaaaha..

gila lawak punya jenaka pagi ni :p

s.a.i.f.u.l said...
October 7, 2008 at 10:12 AM  

aduih..
makan bersama ikan paus!

ita.itu said...
October 7, 2008 at 11:03 AM  

haha..telek2 nih yg best..haha

++wanFaDhilaH++ said...
October 7, 2008 at 12:02 PM  

aku berjenaka mengenai sekor tikus kerana aku takda kawan..

hahahhaa..lawak2..tikus pun aku takut..nie plak nk berjenaka dengan tikus tu..:P

Ir. hydir said...
October 7, 2008 at 12:21 PM  

heh...

aku mencuri pokemon aku tiada alasan ..

bagus juga aku curi pokemon nih...kaya le aku .. jgn kena saman dgn penciptanya dh.. :)

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...
October 7, 2008 at 12:57 PM  

ni versi •·.·´¯`·.·•>>> n3sl0

"AKU KEGEMBIRAAN KERANA PEREMPUAN CANTIK KERANA AKU SUKA MCM NI"

hmmmm...ntah ape2 ayat neh...tak paham haku...

AnGeL DeViLiA said...
October 7, 2008 at 2:09 PM  

Ha..ha..Ima kan lahir bulan November..tarikh 11..n huruf permulaan nama Ima H..jadi yang Ima:

AKU BERDATING DENGAN
PAK CIK KARIM
DAN IA SUNGGUH PELIK

Pastu yang S pulak:

AKU BERDATING DENGAN
PAK CIK KARIM
UNTUK MENJADI MODERATOR

Hmm..bleh tahan jugak ayat..he..he..

dayah@yasha said...
October 7, 2008 at 3:20 PM  

macam bangang weyh tilik nie!!
ko tgk aku nyer!! ade ke..

AKU BERKAHWIN DGN MAK LIMAH SEBELAH RUMAH DAN IA SUNGGUH PELIK..

memg pelik pown!!
x dek keje aku nak kawen ngn mak limah!
aku pompuan wei!!! aku les okee!! but still minat kat laki kacak~
wohohoho~

untuk pengetahuan ko jiran aku name
cik ani..

ngehehhee~ ampeh nya tilik!
lawok2~

blog BeliBuy said...
October 7, 2008 at 5:02 PM  

aku menampar Jack Nicholson utk menjadi moderator

who's that pokemon la

cikorkid said...
October 7, 2008 at 7:00 PM  

haha..lawak2...bolih jd gila baca coment2 entry nie..

tin kosong said...
October 7, 2008 at 7:48 PM  

tin pun tak laqat gelak baca komen entri nih..hahahaha..

g.3.3 said...
October 8, 2008 at 10:19 AM  

" aku berkahwin dengan seekor ikan lumba2 kerana terpaksa"

bongok!!! hahahha...ngn ikan pn leh kawen ke???? mcm mane mau ad anak nnti???

-/\/\-!-z-@-|_-0-v-@- said...
October 8, 2008 at 5:51 PM  

august.07.h aku berkahwin dengan rambut kerinting dan ia sungguh pelik - erkh..xpelik la pulak?

fARHaNALiCiOus said...
October 9, 2008 at 2:57 PM  

aha. nice entry. nk try ugak.

aku dipukul+doremOn+kerana aku begitu lawa.

erk. totally lawak la.

cik kedondong said...
October 9, 2008 at 11:09 PM  

lorh..giler sengal

ak dapat

AKU DIPUKUL DIGIMON KERANA AKU BEGITU TAMPAN/LAWA

hahhah..

Baqis said...
October 10, 2008 at 5:14 PM  

"aku makan bersama SpongeBob Squarepants utk menjadi moderator.

ahihihi.

v10l3t said...
October 11, 2008 at 4:59 PM  

wahahahahahaha....ada lak kawen ngn kerusi...tngk ni yg fau lak...aku keluar dgn seekor monyet krna aku begitu lawa=))...hampeh toi...keras pewot gelak ni...lawa kna kuaq ngn org utan la,,mukan monyet..

A j u E said...
October 13, 2008 at 11:15 PM  

gile...aku mempunyai ikan paus untuk menyelamatkan masa depan.xpaham betul...huhuhu.apa kaitan ikn paus ngan masa depan?

kelaka

@LiYaNNuaR said...
October 13, 2008 at 11:16 PM  

aku berdating dengan kamen rider untuk menyelamatkan masa depan...
sengal jerkkk... ha ha ha..

nurul falah said...
October 15, 2008 at 8:34 PM  

saya nyer plak
Aku diculik oleh nasi basah kerana aku begitu lawa..

aiyok.. kenapa nasi basah? len kali suhlah diculik putera raja ke.. apa ke.. baru betul.. huhu

*secret said...
October 16, 2008 at 3:44 PM  

secretnye ceni..
aku makan bersame sekor babon dan iyanye sungguh pelek..
ni mkn kat zoo kowt..
percaye2...
haha~

nurul falah said...
October 18, 2008 at 2:13 AM  

hehe.,. ske sgt entry n

Followers

Feed Burner

Sila click komputer berlari yer

atau masukkan emel korang untuk software dan trik menarik:

Delivered by FeedBurner