Sign In | Manage Account | Gmail

Surat untuk ayah

October 05, 2008 ·
Si ayah berselisihan dengan anak nya yg baru kuar dari bilik dengan muka yang masam. Ayahnya kehairanan dan pergi melihat bilik anak nya..
biliknya kemas dan sungguh bersih sekali..
kemudian si ayah melihat sepucuk surat yang ditujukan untuk si ayah..dia pun mengambil..

' untuk ayah tersayang'
Si Ayah membuka dengan perasaan yang takut dan tangan mengeletar...

Surat tu berbunyi begini..

Ayah Tarsayang,

Dengan rasa sesal dan rasa duka saya menulis surat ini untuk ayah. Saya terpaksa kahwin lari dengan teman wanita baru saya,kerana saya ingin mengelakkan "babak yang sedih yang akan menimpa saya" .


Saya sangat mencitai teman wanita baru saya Ayu(bukan nama sebenar), dia seorang yang baik, tapi saya tahu ibu dan ayah takkan menerima dia, kerana pemakaian nya yang sedikit menjolok mata,bertatu, pakaianya yang ketat, dan dia agak tua dari saya.


Dia juga mengndung. Ayu berkata kami akan gembira jika bersama. Dia mempunyai ladang sendiri, dia juga dapat kaya melimpah sepanjang musin buah ini. kami juga bercita-cita menpunyai anak yang ramai.


Ayu juga mengenalkan saya dengan dadah, Dadah betul-betul mengasyikkan. Kami akan gembira bersama, dan boleh membuat perniagaan dadah dengan orang-orang di luar sana, kami juaga akan dapat semua kegembiraan jika hidup begini.


Pada masa yang sama kami berharap menjumpai penawar penyakit Aids, jadi Ayu dapat hidup dengan aman. Ayu patut menerimanya!


Jangan risau ayah, saya dah berusia 15 tahun, dan saya tahu menguruskan hidup saya. Suatu hari saya pasti balik melawat ayah, jadi ayah boleh tengok cucu-cucu ayah.


Dari anak mencintai diri mu, Kamal.



P/S.
Ayah, yang sebenarnya. Saya sekarang sebelah rumah ja kat rumah Husin.

sebelum ayah berleter mengenai idop saya separti selalu bila mendapat tahu tentang "itu", biar saya buat dulu..dan lagi satu, keputusan PMR di atas meja dapur.

7 komen:

Nisa said...
October 5, 2008 at 12:20 PM  

Lwknye! Nisa dah comment tin punya blog, tin komen lak entri nisa

••·.·¬¬ [C] [A] [T]¬¬ ·.·•• said...
October 5, 2008 at 6:42 PM  

hehe..nice en3 lol...
keep it up..
lg better..
wat ent3 bout yourself..
lg real..okekkk!!
fell free to visit mine:-*

dayah@yasha said...
October 5, 2008 at 7:22 PM  

#tergurap2 pale smbil minom air 100plus#

dayah@yasha said...
October 5, 2008 at 7:23 PM  

#tergurap2 pale smbil minom air 100plus#

Cik Daisy-Orchid said...
October 6, 2008 at 2:45 AM  

cettt..tertipu ak..hahaha

yonna bebot =) said...
October 6, 2008 at 4:48 AM  

hahahhaha!!!
kelako giler!! sengal betoi anak die

wilda said...
October 6, 2008 at 3:08 PM  

brani seh..wat gtu time nk tunjuk result..hahahaha...

Followers

Feed Burner

Sila click komputer berlari yer

atau masukkan emel korang untuk software dan trik menarik:

Delivered by FeedBurner