Sign In | Manage Account | Gmail

neslo double tag tin

October 23, 2008 ·
dengar macam double tag team dlm wrestling ja kan???heee..
hampeh tol..kena tag sampai double..
waaaa...neslo nyeksa tin nih..
tapi takpa..dengan rasa cergas tin menjawab.. *tu pun pas abis keja..
ok..jom tgk tag dari neslo yg cantik manis nih
1st TAG
[1]How old are you?
- tgk profile ler..

[2] Are you single?
- single laaa..tak sapa hingin tin..

[3] In what age do you think you’ll get married?
- ntah la labu...

[4]Do you think you’ll be marrying the person you are with now??
- ntah la labu...

[5] If not, who do you want to marry?
- pompuan yg nak kat tin laaaa..

[6] Do you want a garden/beach wedding, or the traditional wedding?
- tradi laaaaa

[7] Your ideal motif?
- tak tau laaaaa..

[8] Where do you plan to go on a honeymoon?
- nath la labu..

[9] How many guests do you think you’ll invite?
- lima org temasuk imam dak saksi..hahaha..

[10] Do you want an extravagant wedding or a simple wedding?
- simple dah laaa..tak leh tamak..

[11] Do you want the traditional vows or something you’d make up on your own??
-tak hingin yg mana satu pun

[12] How many layers of cake do you want to have?
- berjuta²..hahaha..

[13] Do you prefer having your reception at a hotel or at a simple place?
- simple jer..

[14] When do you want to get married, evening or morning?
- ntah la labu....

[15] You’d rather have your reception outdoors or indoors?
- outdoors..

[16] Do you like a grand entrance for your groom?
- tak hngin..

[17] Name the song/tune you’d like played at your wedding??
- lagu soundtrack OST bleach..wahahaha..

[18] Do you want a solemn ceremony or a light one?
- Lightsssssss....

[19] What age do you want to get married?
- ntah la labu...

[20] Describe your ideal husband/wife
- lawa mcm mak tin..tak lawa tak mau!!!hehehehe..

[21] Do you prefer fine dining or just the normal spoon & fork/knife?
- makan guna tgn share dalam satu pingan seramai 4 org..hahahaha..

[22] Champagne or red wine?
- tin islam lerrrrrr...

[23] Honeymoon right after the wedding or days after the wedding?
- oish!!mesti la after wedding..

[24] Money or household item?
- dua²..

[25] Who will pay for the bills?
- bakal pak mentua tin..wahahaha..

[26] Are you ready for married life?
- nop!!!!

[27] Do u think you will still be a virgin until u gets married?
- mesti laaa!!!

[28] Will u always be true to your wife/husband?
- tgk keadaan..kdang² kna tipu sunat gak..heeee..

[29] How many kids do u like?
- bapa pun takpa..sedozen pun ok..hahaha..

[30] A new house for a newly wed or an old one?
- rumah lama yg nerhantu..hekhekhek!!!

[31] Will u celebrate silver wedding, gold wedding, or diamond wedding?
- besi karat wedding ada tak???diomond la klu cmtu..

[32]What kind of cuisine would u like for your wedding?
- ntah la labu...

[33] Will u record your honeymoon in a CD or DVD?
- tak mau laaaaaaa..

[34] Whose wedding plans would you like to know next???
- ntah la labu...

mangsa tin
-Ain
-mint
-Ajue
________________________________________________

2nd TAG
[1] Bekas kekasih saya adalah :
seorang yg sexy..hahaha..

[2] Saya sedang mendengar :
album baru Ustaz Alam

[3]Mungkin saya patut :
gigit neslo coz double tag kat tin!!!

[4]Saya suka :
rubic's cube kesayangan ku....

[5]Sahabat-sahabat baik saya :
semua yg mengenali diri ini...

[6]Saya tak paham :
main chess ngan cikgu azis..still tak paham step dia!!

[7] Saya kehilangan :
himpunan album hijjaz...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

[8] Ramai yang berkata :
ceh!!!porah cih!!!

[9] Makna nama saya :
loqman..yg bijaksana..nama nabi..

[10] Cinta itu adalah:
perasaan diberi oleh Allah utk kesedaran kehidupan di dunia

[11] Di suatu tempat, seseorang sedang :
menyesali kesilapan lalu..

[12] Saya akan cuba :
jauhkan diri dari laranganNya

[13] Ayat SELAMANYA membawa maksud :
selamanya=berkekalan *amik ayt ko nesslo..hehehe..

[14] Telefon bimbit saya :
3ari baru cas..nak pegang jauh sekali..

[15] Bila saya terjaga dari tidur :
bersyukur kepada Allah..

[16] Saya paling meluat apabila :
menentang islam..

[17] Pesta/Parti adalah :
pesta pulau pinang/parti *******...

[18]Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
anak kucing..

[19]Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
remaja ler..

[20]Hari ini :
Hari Rabu - 22 Oktober 2008 -

[21]Malam ini saya akan :
mimpi gigit neslo..

[22]Esok pula saya akan :
tgk blog..

[23]Saya betul2 inginkan :
keamanan dunia *curi ayt neslo

[24]Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
kosong jer....

[25]Pusat membeli-belah atau arked permainan :
arked permainan..

[26]Makanan Barat atau Jepun :
dua² tak suka..

[27]Bilik yang terang atau gelap :
404..

[28]Makanan segera adalah :
makanan membunuh..

[29]Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
nesssslo!!!jga ko..

[30] Adakah anda ingin panjangkan TAG ini??
tak mau..


[34]Nak kongsi benda nih ngan
-mhud
-cikyuyu
-sesku



4 komen:

A j u E said...
October 23, 2008 at 1:07 AM  

wajib jawab ke ni hehe?

tin kosong said...
October 23, 2008 at 1:13 AM  

kena gak..tak kira..wahahaha..

]¦•¦[ ŋ3ŝŁ0 ]¦•¦[ said...
October 23, 2008 at 1:52 AM  

Assalamualaikum wbt...

>>>ok..jom tgk tag dari neslo yg cantik manis nih<<<

***mana ko tau ako cantik manis ni...ako hensem lagi kacak ar tin...wakakakaa


>>>>[8] Where do you plan to go on a honeymoon?
- nath la labu..<<<<

***typo la tin...hehe


>>>>[9] How many guests do you think you’ll invite?
- lima org temasuk imam dak saksi..hahaha..<<<<

***typo lagi...keh keh keh


>>>[3]Mungkin saya patut :
gigit neslo coz double tag kat tin!!!<<<

***takkan sampai nak gigit ni tin...marah benor nampaknya ni...hehe


>>>[21]Malam ini saya akan :
mimpi gigit neslo..<<<

***wakakakaa...sampai bawak ke alam mimpi ni...mmg marah yg teramat sgt la ni...


>>>[29]Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
nesssslo!!!jga ko..<<<

***Alhamdulillah..ada org nak tolong jaga aku ni...tenkiu tin...hak hak hak

tin kosong said...
October 23, 2008 at 2:09 AM  

tin ngntok wat project..sambil tu jawab tag..tu typo byk..takpa²..takmau edit dah..xsklusif tuh!!!

Followers

Feed Burner

Sila click komputer berlari yer

atau masukkan emel korang untuk software dan trik menarik:

Delivered by FeedBurner