Sign In | Manage Account | Gmail

mari test IQ

September 26, 2008 ·
**meh nak test IQ ckit..korang sebot warna bukannya perkataan tau**
MERAH

HIJAU

KUNING
BIRU
OREN
SAYA SUKA WARNA² NIH
..hahaha..ok²*ngada² lak aku..jom²...jom ramai² test IQ kita..aku tak kira..aku nak korang test gak..nanti gitau kat aku result k..aku nak rakyat MALAYSIA minat ngan game IQ..aku selalu test hotak aku yang dikurniakan oleh Allah s.w.t nih kat sini..otak korang mesti lebih dari 150 punya kan???kat IQ TEST nih..tapi tahap otak aku still low..*memang aku ni kurang cerdik laaaaaa..waaaaaaa~ takpa²..aku nak berusaha gak..


yang ni plak ingatan korang..jom kita join bagitau negara luar kita pun da ingatan yang sempoi....Memory Brain Game..sampai mana level ingatan korang..aku nak tau korang leh sampai level berapa..yang aku punya aku gtau siap² la..dengan bangga nya..ehem²!!..lagi sekali ehem²..haa!!tak sabaq nak tau la tu..he³..aku malu la..aku nya memory low..hahahampeh toi!!!malu siot..*takpa²..aku usaha lagi bagi pandai..ingat lah..ingatan yang paling semulia² di sisi Allah ialah ingatan kita pada Allah,Rasul dan Nabi,al-Quran dan kewajipan kita sebagai maklokNya..

ada lagi yang best nih..yang nih mybe dah femiliar ngan kita..aku suka game nih..betoi² uji hotak..memang nyakitkan ati korang punya la..River Crossing Puzzle..korang click kat bulat besa tu ja..tengok berapa minit korang leh tolong selesaikan prob nih..nanti gtau aku bapa min..aku yang nih kejap sangat leh selesaikan..sebab aku ada formula..hahaha!!!main tipu!!lam site yang aku bagi tak silap aku dah da kot formula..korang main dulu tanpa formula nih..test dulu bapa minit k..
ni formula..
menyeberang>>Guard + Pesalah
kembali>>Guard
menyeberang>>Guard + Budak Perempuan
kembali>>Guard + Pesalah
menyeberang>>Mak + Budak Perempuan
kembali>>Mak
menyeberang>>Mak + Ayah
kembali>>Ayah
menyeberang>>Guard + Pesalah
kembali>>Mak
menyeberang>>Ayah + Mak
kembali>>Ayah
menyeberang>>Ayah + Budak Lelaki
kembali>>Guard + Pesalah
menyeberang>>Guard + Boy
kembali>>Guard
menyeberang>>Guard + Pesalah
**aku SPAM ja formula nih sebenarnya..hahaha..kuang hajo!!..

korang try la ek..aku nak kita sama² tak sia²kan otak kita yang bernilai nih..ada banyak lagi game korang patot main..nanti korang pegi ja kat sidebar aku..IQ game tu..banyak lagi..tapi korang jangan leka sampai tinggal suruhan Allah s.w.t sudah k..janji ngan aku tau!!??janji k!!??kita sama² freshkan otak tapi jangan derhaka ngan Pencipta kita Yang Maha Esa..papun tunaikan kewajipan kita sebagai maklok tuhan.
_____________________________________________________________________

2 komen:

mohdrafique said...
September 28, 2008 at 3:34 AM  

camner main dia ni x paham

tin kosong said...
September 28, 2008 at 8:23 AM  

ko nak main yg mna satu??gtau aku..aku tlg gtau..rmai² kita main k..

Followers

Feed Burner

Sila click komputer berlari yer

atau masukkan emel korang untuk software dan trik menarik:

Delivered by FeedBurner