Sign In | Manage Account | Gmail

death note the best

September 26, 2008 ·
death note..manga ni la peneman aku,kawan aku,suma dia la..aku stat berkapel dengan manga ni dari aku form5..kira lambat gak r...aku kenal death note ni kat KREKO..aku dulu takda kawan kat skolah..hampeh toi..bab tu aku terjerumus dengan manga² nih..memang best sangat just aku dengan manga ja..aku da minat manga² lain macam bleach,naruto,majin dec,dec.conan,yakitate japan,naruto,and macam² lagi la..*maap manga² lain kalau aku tak sebot*aku prefer korang manga death note and dec.conan dari manga lain..bab leh wat pala hotak nih fresh.

death note ni gak la wat aku berminat dengan mainan yang aku main sampai sekarang nih..macam chess,rubik's cube and macam² lagi la..manga nih toi² wat otak pembaca remaja macam kita nih fresh selalu..aku kumpol suma pasal death note..dari manga,movie,and apa jenis barangan death note..


memula baca death note agak boring..tapi bila follow slow²..aku stat dah cari balik chapter yang sebelum nih..cerita bermula bila kemuliaan hati bertukar jadi kekejaman yang melampaui batas manusia..yang menarik minat aku bila KIRA dah rasa tergugat ngan kehadiran L..stat dari situ la otak kita yang fresh lagi cantik nih berjalan seiring dengan manga nih..sama² siasat and mencari jalan sendiri..macam² skill penipuan and kecerdasan otak ditonjolkan dalam manga nih..


kesimpulan nya aku nak gtau baca manga pun leh wat otak ni fresh*setengah manga ja la..*and aku nak korang join baca manga ni sama..heeee..tak rugi punya la..
kalau tak caya korang click death note ni and baca la..memang best..

2 komen:

.azwasyafiqah. said...
September 27, 2008 at 1:34 PM  

wahai tin kosoang.
aku pon suke bace manga kat onemanga.
tau tak kat mane best nk download anime xxxholic?
aku tak punya reliable source sebab selalu beli cd aja.
huuu

mohdrafique said...
September 28, 2008 at 3:33 AM  

apa perbezaan manga ngan anime yer

Followers

Feed Burner

Sila click komputer berlari yer

atau masukkan emel korang untuk software dan trik menarik:

Delivered by FeedBurner