Sign In | Manage Account | Gmail

bz bz bz!!!!!!!

April 28, 2009 ·
Dah lama tin tak update blog tin nih..memang terlalu bz sampaikan nk sentuh laptop sendiri pun susah..selain dari buat silkskrin kat alor star, tin kerja sambilan iaitu jadi seorang pengacau kat sebuah syarikat..kerja pengacau memang best..tapi tin tak mau ambil dah kerja nih

5 hari saja kerja dah dapat Rm500..memang best jadi pengacau..tapi tak larat, penat, letih otak nih memerah..heeeeee..tapi langsung tak sempat nak sentuh blog pun..tersedih la sangat sangat hati nih..

Hari yang indah akhirnya muncul..tin akan meninggalkan alor star untuk beberapa seketika kerana tin akan membuka kedai service komputer dan menerima tempahan silkskrin kat selangor..kat tasek puteri..yes!!!!tin tersangat la hepi dapat mengmbangkan perniagaan dan membuka satu lagi perniagaan yang baru lak..harap korang semua doakan kejayaan tin..

Ke bz an akan muncul lagi pasnih..peh!!!harap harap tin kuat menempuhi dugaan yang mendatang..sesiapa yang tinggal kat area tasek puteri tolong hubungi tin ok..tin nak minta pandangan dari penduduk tasek puteri tentang projek yang akan tin usahakan..

5 komen:

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...
May 3, 2009 at 12:12 AM  

wah tin..
makin bz eah..
takpe,utk kesenangan ms depan..
all the best tin!
take care yeah! :)

deennasour said...
May 12, 2009 at 7:09 PM  

wahai tin. jadikah engkau mahu print design aku itu?
kerana aku tidak beruwang sekarang ini dan ingin menjualnya kepada orang lain. ada orang mahukan design itu. tapi kalau kau masih menginginkannya, kau masih punya priority.

Mrs Nurul said...
June 12, 2009 at 8:42 AM  

hebat la tiN!!!

Anonymous said...
December 9, 2009 at 6:42 PM  

bz sgt ye.. x pe...byk duit tu...

jemiro said...
December 24, 2009 at 11:18 PM  

keep posting :D hehehe

Followers

Feed Burner

Sila click komputer berlari yer

atau masukkan emel korang untuk software dan trik menarik:

Delivered by FeedBurner