Sign In | Manage Account | Gmail

Program Free Hosting

October 25, 2008 ·

sesiapa nak free hosting???ini adalah berita baik utk yg inginkan sangat² hosting sendiri..www.NamaBlogAnda.com/.org/.net(www.NamaSendiriSepertiDalamI.C.com/.org .net tak boleh diguna)nak camtu???

tapi syarat²nya agak mengerikan tin sebagai blog yg tidak popular dan seangkatan dengan tin..if takda visitor melebihi 100 jgn harap la dapat free hosting nih..tapi jgn risau..tin disini utk menolong sesapa yg ingin free hosting nih..
tapi korang pun kena la tlg tin sama..kita bekerjasama ok..

Syarat² nak dapat free hosting nih macam korang dah baca td..memerlukankan 100 visitor setiap hari..so kat sini lah pertolongan dari tin utk korang dan pertolongan korang utk tin..

Sesiapa yg ingin dan berminat dengan program free hosting anjuran tin nih hendaklah tggalkan alamat blog korang kat komen tin..hanya alamat blog sahaja ok..dan tin akan berkunjung ke blog korang tiap hari..tapi tak cukup lg kan seratus 100 visitor??tindakkan yg korang perlukan utk mendapatkan 100 visitor mcm nih..

korang hendaklah membuat satu entri mengenai program ini..dan war² kan mengenai entri korang kat mana² blog sebanyak mungkin..hanya memerlukan mereka tgglkan alamat blog diorang kat entri korang(hanya alamat blog sahaja) dan korang mesti dan wajib menziarahi mereka setiap hari(utk menaikkan traffic..hanya touch and go!!)begitu juga tin akan lakukan..dengan ini kita akan meraih mgkin melebihi 100 visitor..

Entri yg korang buat hendaklah mempunyai LINK terus ke entri tin(wajib!!) dan link entri korang sendiri..(tu orang yg daftar bawah tin)

Org yg daftar bawah korang lak buat entri semacam korang gak dan tgglkan link korang(wajib bg mereka)dan link entri diorang sendiri..begitulah seterusnya bg yg lain.............

*maksud daftar adalah mereka mnggalkan alamat blog diorang kat komen anda.

INSYAALAH..kita akan dapat melebihi 100 visitor setiap hari..

Kerjasama amatlah diperlukan supaya kita mendapat melebihi 100 visitor setiap hari..kita akan mula berdaftar secara serentak pada 29 november 2008..tin harap korang tidak terlalu awal dan jgn tamak tentang soal pendaftaran ini..kita akan sama² daftarkan pada hari yg ditetapkan..ini kerana visitor amat² penting dalam soal nih..

sebarang pertanyaan dan sesiapa yg mempunyai formula yg lg bagos dari ni..sila hubungi tin kat ym tin, aman_yondaime@yahoo.com ..
borang akan tin keluarkan pada 29 november 2008 pada entri yg baru yang akan tin keluarkan(jika tiada aral melintang)
mereka memberi masa selama 45hari..

(jika tak dapat 1oo visitor tiap hari hosting akan ditarik semula..tapi selepas daftar 29 november 2008 nih baru kita mula ke blog lain secara agresif)
p/s:jika tiada sambutan..program ni ditutup.

kerjasama anda amatlah dihargai..

2 komen:

Aku-Ida said...
October 25, 2008 at 8:08 AM  

hmmm interesting.. mcm tau2 je si tin ni..heh heh heh.. takpe ade masa lagi..

Unknown said...
October 25, 2008 at 11:14 AM  

uik..sibuk nak exam...
memang xmampu membantu dan dibantu...

Followers

Feed Burner

Sila click komputer berlari yer

atau masukkan emel korang untuk software dan trik menarik:

Delivered by FeedBurner