Sign In | Manage Account | Gmail

loqman itu aku

September 26, 2008 ·
ni gambar family aku..tapi alang takda..emm..dari kiri akak sulong aku..aku..my lovely mom n my twins....



nama aku Mohd Loqman bin Ahmed..bleh panggil aku Aman or Man ja..aku kembar dengan kak kesayangan aku..aku pn harap dia sayang aku gak la...he³..aku anak yg ke empat dari 4 beradik..aku da mom aku ja...ayah aku dh meninggal..
1st-kak aku yg ganas macam ngn harimau..
2nd-abang aku a.k.a alang..dia paling rapat dengan aku..
3rd-kak kembar aku ler..yang ala² kak 1st aku..ganaz mampos..

aku suka awek aku la..heee...aku suka manga,anime and suma tu memang tak leh buang dari hidup aku nih,melukis salah satu sebahagian and separoh idop aku gak..aku suka men rubik's cube sampai awek aku maqah..pastu men chess..men chess tak penah menang dengan alang aku..cikgu azis and pak guard sek lama aku..depa tu cekang gler..kira otai aku la..aku tak gila² and aku tak suka bercampor dengan orang in kehidupan aku yang real nih..

aku suka berkawan dalam tenet ja..aku suka berkawan dengan manga² aku ja..depa tak wat aku sakit ati pn..heee..aku suka warna hitam putih biru muda ja..n aku tak rapat ngn family aku sendiri pn...idop aku pn jauh dr family..raya² pn selalu bkn nagn family...lam family picture pn tak kan nk ada gambar aku...he³..tp aku tak kisah..dah yang tu aku pilih sendiri..

keseronokkan aku lahir bila aku keluar cari manga²..and keluar main tekken ja..heee..hidop aku amat la boring..coz aku tak da kawan..aku da kawan siap lh bilang ngan jari..ket,nazif,a tan,somit and hazidi...

haaaa~ korang pn dh boring kn...?ok lah...thanz sudi singgah and jengok blog aku...thanz!!!!

2 komen:

mohdrafique said...
September 28, 2008 at 3:27 AM  

salam perkenalan loqman

tin kosong said...
September 28, 2008 at 8:32 AM  

salam peekenalan juga mohdrafique..tima kaseh sudi kunjung mengunjung blog nih..

Followers

Feed Burner

Sila click komputer berlari yer

atau masukkan emel korang untuk software dan trik menarik:

Delivered by FeedBurner