Sign In | Manage Account | Gmail

lepas geram..

September 29, 2008 ·
korang nak lepas geram kat someone korang geram??benci??or pa² ja la..korang memang panas dengan orang tu sangat² kat dia cubalah tips ni k..

ok jom mula..


1. Open a new folder kat desktop korang.


2. Korang namakan folder tu ngan nama orang tersebut di ikuti dengan perkataan "dari hidup aku".


3. Pastu send ke Recycle Bin.

4. pastu korang masuk ke Recycle Bin tu..


5. Then korang delete folder tadi tu..

6. Nanti komputer korang tanya korang Are you Sure You Want To Delete'[nama folder korang]dari idop aku?


7. Pastu korang dengan penuh perasaan menjawab YES?


8.Ok..korang rasa lega sikit tak...?


BAGUS.....................................


hehehe..aku saja² gurau..tu la cara aku wat selalu sebenarnya..
pa² haa aku Minta Maap Zahir dan...errrrr..okl lah batin sekali..untuk suma Blogger² yang sudi membaca entri bodo aku ni..
tima kaseh...

3 komen:

paddi said...
October 1, 2008 at 1:23 AM  

makasih sudah mampir, met hari raya idul fitri mohon maaf lahir batin

»Mr Bintang« said...
October 2, 2008 at 4:20 PM  

hahahaha...
berkesan sunggoh...
adess....

pape pun.. samat ari raya aidilfitri...

yashygsempoi said...
October 5, 2008 at 7:25 PM  

dei! chantek punye stail !
adoiyai~

Followers

Feed Burner

Sila click komputer berlari yer

atau masukkan emel korang untuk software dan trik menarik:

Delivered by FeedBurner