Sign In | Manage Account | Gmail

TuneUp Utilities 2009

February 10, 2009 ·




Bagi sesapa yang sangat2 lah malas orangnya memang sangat2 sesuai ngn mereka2 itu..hehe..

TuneUp Utilities 2009 ni sememangnya bagos..TuneUp Utilities dapat improve kan operating load time sistem korang ke tahap maksima seperti games, dan program2 lain.

Memaksimakan kelajuan keseluruhan window Laptop/PC, maintain dan organized korang nya hard drive..mengesan program yang tersembunyi di dalam start-up dan membuang semua..(hanya yg tidak berguna)

Banyak lagi tune up dapat lakukan..tak rugi untuk korang yang sayangkan PC/laptop korang..


2 komen:

Anonymous said...
February 10, 2009 at 12:17 AM  

serius ni, aku baru tau fungsi tuneup ni awal taun ni tadi. keh keh keh.

aku dah downdload dari justkhai punya blog. eh kau sihat?
aku tgk blog ko nih makin hari makin lain macam jerk.
ko ok ke?

masuk blog aku pon idak.

tin kosong said...
February 10, 2009 at 12:21 AM  

huhuhu..lama dah tune up nih..tapi takda mood nak post..heeeee..

aku agak sihat dari b4 nih..asal ngn blog aku weh???dah tak fresh dah blog aku nih..blog aku pun kurang sihat cam aku..heeeee..

Followers

Feed Burner

Sila click komputer berlari yer

atau masukkan emel korang untuk software dan trik menarik:

Delivered by FeedBurner