Sign In | Manage Account | Gmail

Test IQ

December 11, 2008 ·


Photobucket
Gambar berpusing agak pelahan, Korang biarkan beberapa minit dulu baru gambar akan berpusing lancar.

Haaaa!!korang jangan fikir bukan-bukan k, hehehehe. Jom kita test IQ kita dengan Ilustrasi nih. Macam mana nak test ek???ikut panduan nih.

-Kalau korang tengok gambar perempuan nih berpusing mengikut arah jam, korang sedang menggunakan otak bahagian kanan korang.

-Kalu korang melihat gambar perempuan nih berpusing lawan arah jam, korang menggunakan otak bahagian kiri korang.

Some people do see both ways, but most people see it only one way.
-Kalau korang usaha nak tengok arah lain dan korang dapat melihat kedua-dua arah, IQ korang lebih kurang 160, Hmm maksudnya hampir genius tau!

*Sesetengah orang dapat melihat kedua-dua arah, tetapi ramai orang hanya dapat melihat satu arah pusingan saja.

Tin tak gurau, memang kita akan dapat tengok kedua-dua arah akan berpusing kalau IQ 160, so korang patu cuba. Cepat-cepat!

So arah mana yang korang dapat lihat nih??????

*sebenarnya ada trick cmna nak tengok hanya berpusing kanan, kiri dan kedua-dua. Korang cari cmna nak capai IQ yang tinggi k.

11 komen:

Anonymous said...
December 11, 2008 at 11:45 AM  

sudah uji!!

hasilnya..
.
.
.
.
.
.
.
i can see both!! yeah i'm genius person!!really

Dhada said...
December 11, 2008 at 1:18 PM  

Ehhh biar btul memula nmpk dia pusing arah jam pstu nmpk arah lawan jam pulak .

Aku-Ida said...
December 12, 2008 at 4:36 PM  

yesss daku telah nmpak 2 2 sekali.. so hampir genius gak la eh aku... ... wakakakaka...

Aku-Ida said...
December 12, 2008 at 4:43 PM  

pergerakan bertukar apabila mencapai tahap 360 darjah pada jam 12... di situ mata aku nye translator lah.. ia bertukar apabila aku menarik arah pandangan mata ke arah berlawanan.. so anytime leh bertukar ikut kehendak kite:D ( ntah korang phm ke tak ape aku taip ni)heh heh... mmg best trick ko yg ni tin

tin kosong said...
December 12, 2008 at 6:40 PM  

betol ida!tapi sikit saja..trick nih macam magic..cuba guna kedua-dua bahagian otak..trick ida 90% ok dah..

Aku-Ida said...
December 12, 2008 at 6:57 PM  

yess akutelah berjaya... membuat tukaran dlm sudut 45 darjah... heh heh heh.. mcm tu ke baru gune otak??

ibnuadnan said...
December 13, 2008 at 12:36 AM  

otak aku x cpai thp cm ida.hee

Ir. hydir said...
December 13, 2008 at 12:28 PM  

nampak dia berpusing2 .. :)

@LiYaNNuaR ツ said...
December 14, 2008 at 1:45 PM  

alhamdulillah... dpt je tgk dua2 arah tsebut... huhuhu...

tewe said...
December 14, 2008 at 3:17 PM  

otak aku lembab..xda beza.... ekeke

::~~ pAri~paRi ~~:: said...
February 17, 2009 at 10:44 AM  

hehe..
blog ko mmg best la tin...

Followers

Feed Burner

Sila click komputer berlari yer

atau masukkan emel korang untuk software dan trik menarik:

Delivered by FeedBurner